Головна » 2015 » Листопад » 25 » Шляхи розвитку творчої особистості учнів
13:41
Шляхи розвитку творчої особистості учнів

Англійська мова, як і будь яка інша мова, має величезні  можливості для розвитку особистості та творчого мислення учнів, тому що без мислення немає мовлення. А

мистецтво володіння мовою включає вміння слухати, читати, спілкуватися та писати. Розвиток мовних навичок  можна стимулювати різноманітними засобами:

забезпеченням сприятливою атмосферою у класі;

заохоченням до  висловлювання оригінальних ідей;

забезпеченням  можливостей для практики;

використанням особистого прикладу творчого підходу до розв'язання проблем;

надання дітям можливості активно запитувати тощо.

У молодших класах найбільш ефективним є використання англомовних пісень та оповідань, використання мультимедійних засобів в навчанні, використання іграшок та малюнків при вивченні та активізації  нового лексичного матеріалу (Наприклад,під час вивчення лексики до теми “Clothes” учні 3 класу приносили свої іграшки та ляльки та описували їх вбрання), та метод проектів.

Метод проектів  допомагає  розвинути активне самостійне мислення дитини і навчити просто запам'ятовувати і відтворювати знання та вміти застосовувати їх на практиці.

Учні 2 класу під час вивчення теми “Happy Birthday” підготували святкові відкритки для своїх друзів англійською мовою. У 3 класі  учні створювали свій родовід, під  час вивчення теми “My Family”.

Робота учнів старших класів над проектами сприяє розвиткові самостійного та оригінального мислення. Результатами роботи, як правило є мультимедійні презентації, аплікації, стінгазети та власні розробки, які учні вкладають у свої папки Європейського Мовного Портфоліо.

Нетрадиційні форми уроку англійської реалізуються, зазвичай, після вивчення будь-якої теми чи кілька тем. Такі уроки відбуваються у незвичних нетрадиційних умовах. На таких уроках вдається досягти найрізноманітніших цілей методичного, педагогічного і психологічного характеру, які можна підсумовувати так:

здійснюється контроль знань, навичок і умінь учнів з певної теми;

забезпечується  робоча атмосфера, серйозне ставлення учнів до уроку;

передбачається мінімальне долі уроці вчителя.

 Так, після вивчення теми “Doing Chores” учні 7 класу демонстрували свої знання на практиці готуючи страви у їдальні, виконуючи поставленні перед ними завдання англійською мовою.  

Дуже цікава і плідної формою проведення уроків є урок-свято. Ця форма уроку розширює знання учнів про традиції і звичаї англомовних країн і розвиває здатність до  спілкування, дозволяє брати участь у різних ситуаціях міжкультурної комунікації. Один з таких уроків підготували учні 8 класу на тему “Thanksgiving Day”.    Такі нетрадиційні уроки подобаються дітям, так як вони творчі і незвичайні, а саме головне - ефективні.

 

Категорія: Методична скарбничка | Переглядів: 244 | Додав: Olena_Ivashko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map