13:41 Шляхи розвитку творчої особистості учнів | |
Англійська мова, як і будь яка інша мова, має величезні можливості для розвитку особистості та творчого мислення учнів, тому що без мислення немає мовлення. А мистецтво володіння мовою включає вміння слухати, читати, спілкуватися та писати. Розвиток мовних навичок можна стимулювати різноманітними засобами: забезпеченням сприятливою атмосферою у класі; заохоченням до висловлювання оригінальних ідей; забезпеченням можливостей для практики; використанням особистого прикладу творчого підходу до розв'язання проблем; надання дітям можливості активно запитувати тощо. У молодших класах найбільш ефективним є використання англомовних пісень та оповідань, використання мультимедійних засобів в навчанні, використання іграшок та малюнків при вивченні та активізації нового лексичного матеріалу (Наприклад,під час вивчення лексики до теми “Clothes” учні 3 класу приносили свої іграшки та ляльки та описували їх вбрання), та метод проектів. Метод проектів допомагає розвинути активне самостійне мислення дитини і навчити просто запам'ятовувати і відтворювати знання та вміти застосовувати їх на практиці. Учні 2 класу під час вивчення теми “Happy Birthday” підготували святкові відкритки для своїх друзів англійською мовою. У 3 класі учні створювали свій родовід, під час вивчення теми “My Family”. Робота учнів старших класів над проектами сприяє розвиткові самостійного та оригінального мислення. Результатами роботи, як правило є мультимедійні презентації, аплікації, стінгазети та власні розробки, які учні вкладають у свої папки Європейського Мовного Портфоліо. Нетрадиційні форми уроку англійської реалізуються, зазвичай, після вивчення будь-якої теми чи кілька тем. Такі уроки відбуваються у незвичних нетрадиційних умовах. На таких уроках вдається досягти найрізноманітніших цілей методичного, педагогічного і психологічного характеру, які можна підсумовувати так: здійснюється контроль знань, навичок і умінь учнів з певної теми; забезпечується робоча атмосфера, серйозне ставлення учнів до уроку; передбачається мінімальне долі уроці вчителя. Так, після вивчення теми “Doing Chores” учні 7 класу демонстрували свої знання на практиці готуючи страви у їдальні, виконуючи поставленні перед ними завдання англійською мовою. Дуже цікава і плідної формою проведення уроків є урок-свято. Ця форма уроку розширює знання учнів про традиції і звичаї англомовних країн і розвиває здатність до спілкування, дозволяє брати участь у різних ситуаціях міжкультурної комунікації. Один з таких уроків підготували учні 8 класу на тему “Thanksgiving Day”. Такі нетрадиційні уроки подобаються дітям, так як вони творчі і незвичайні, а саме головне - ефективні.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |