Головна » 2015 » Листопад » 25 » Позакласний захід
20:50
Позакласний захід

Позакласний захід до Дня англійської мови

Цілі: активізувати мовленнєве діяльність учнів; удосконалювати навички монологічногоо та діалогічного мовлення; вчити працювати у групах; стимулювати бажання учнів вивчати англійську мову; розширити кругозір учнів; виховувати прагнення до самовдосконалення; виявити і реалізувати акторські здібності.

The Procedure of the Show

T: Dear ladies and gentlemen, we are glad to greet you at our holiday. Today we’ll visit a wonderful country “Miceland” with the drama group of 5th formers and have a walk around the capital of Great Britain – London. I hope, you’ll enjoy the festival of English language!

So, our first stop is in our motherland, because our play starts right there. Greet oue Cat- Lord and his mice.

Act1

Narrator 1. Once upon a time in one village lived mice. And there was a Cat- Lord. He was very cruel.

Narrator 2. Давнимдавно в одному селі жили собі миші.

 

Cat- Lord: Я- пан усього, що тут єю усе тут моє: поле, пшениця і ось ці от миші. Що захочу- те і зроблю! Всі повинні слухатись мене і виконувати мою волю.

 

1 mouse: Ох! Як я стомилася . Не маю більше сили. Наш Пан-Кіт замучив нас. І дня без відпочинку. То поле зорати, то пшеницю сіяти, то її зібрати, помолотити і хліб спекти. А нам і зернятка не дає.

 

Myshko: Набридло мені оце життя! Піду від пана я!

 

1 mouse:  Куди ж ти підеш?

 

Myshko: Я чув, що є країна  де усі вільні. Де немає Панів-Котів. Та країна Мишляндією зветься. Та ось тільки, кажуть, що вона далеко і мовою якоюсь чудернадською там балакають.

 

1 mouse:І як же ти будеш шукати цю країну?

 

Myshko: Нічого! не пропаду! От візьму хліба й сала та й вирушу у путь.

 

Act2

Narrator 2. Взяв наш герой торбинку із харчами та й вирушив в дорогу.

 

Narrator 1. Quickly or slowly but he came to a big city. He was really hungry.

 

Narrator 2. Мишко наш зголоднів і вирішив пообідати.

 

Myshko:  Куди це я прийшов? Ох, і дивне усе тут. Мабудь, це і є Мишляндія. Мовою тут розмовляють незнайомою мені. Ох ! Натомився я і зголоднів. Треба попоїсти.

 

Narrator 2. Тільки він присів, як до нього підходить незнайомець.

 

Michael . Hello! Who are you? Where are you from? Can’t you see that sign? – you can’t sit here!

Myshko: Чого ти хочеш? Нічого не розумію. От би зрозуміти, що він балакає. Я-Мишко. Іду в Мишляндію.

 

Michael: Can’t you hear me? You can’t sit here. This is forbidden. Come with me!

 

Michael: come in! This is my house. What is your name? My name is Michael. And yours?

 

Myshko: Щовін питає? Жаль, що у нас у селі не було школи.Якщо б була  

школа то може я б знав,що він питає.

 

Michael : What shall I do with you? Oh! I know! My neighbour is a traveler and she knows different languages.

 

Act 3

Будинок Михаєля

Michael: Hello, Michael!

 

Міхаєль: hallo, Michael! Who is with you?

 

Michael: I don’t know his name I found him in the street. I can’t understand him. Maybe you know his language?

 

Міхаєль: OK! I try to talk to him.  Hello! What is your name?

 

Myshko: О! І ще однa. Нічого не збагну. І навіщо вони притягли мене сюди?

 

Міхаєль: Myshko: Привіт ! Я Мишко. А ти звітки знаєш мою мову?

 

Міхаєль  Я-Міхеєль. А це – мій друг Майкл. Я люблю подорожувати, бував у твоїй країні от і вивчив мову. А ти  що тут робиш? Куди мандруєш?

 

Myshko: Я мандрую у Мишляндію, бо більше не міг терпіти знущань Пана-Кота.

Міхаєль Я також чула про Мишляндію,але вона  далеко і ти повинен вивчати мову якою там розмовляють, бо пропадеш.

Myshko:Яка ж це мова?

 

Міхаєль Англійська.

 

Myshko: Ой, лишенько! Що ж мені робити? Хто мені допоможе?

 

Міхаєль  Не хвилюйся! Я і Майкл тобі допоможемо.

 

Myshko: А він погодиться мені допомогти?

 

Міхаєль Звичайно. Він і сам давно думає про те, щоб помандрувати до Мишляндії. От зараз я попрошу його про допомогу. Michael, help please Myshko to learn English. He wants to get to Miceland.

 

Michael: Really? He wants? OK. I will help him. But I need your help too. You will be a translator.

 

Міхаєль: OK. So start our studying! І такб розпочнімо навчання!

 

Narrator 2. Почали друзі-мишенята нелегку науку. День і ніч Мишко вивчав англійську.

Song “The ink is black, the page is white”

 

Myshko:От і важка ж та мова! Замість хліба- bread. Замість сиру- cheese, масло- butter , молоко- milk, мама - mother, тато - father. Ох! І нелегка ж ця наука!

Michael : Don’t worry! Be happy! Everything will be all right!

Міхаєль Не переживай Мишко, все буде гаразд

 

Narrator 1. Time goes be and Myshko has learnt English.

 

Narrator 2. Пролетів час і наш герой таки вивчив англійску. І настав час час вирушати друзям в путь

 

Michael: My friends, it’s time to go!

 

Myshko: Еге ж, час іти!

 

Narrator 1. Quickly or not but they come to Miceland.

 

Narrator 2. Йшли друзі довго чи ні але прийшли в Мишляндію.

 

Act 4

Мишляндія

Michael: How wonderful! We are here!

 

Міхаєль: Wunderbar wir zind hier!

 

Myshko: Чудово! Ми нарешті тут!

 

Michael:Look! Everywhere is English!

 

 

Myshko: Ай справді, куди не глянь всюди англійська. Добре, щоя її вивчав. Спасибі , вам друзі, що допомогли.

 

Майкл – Міхаєль: You are welcome!

 

Narrator 1. And lived they happily ever after.

 

Narrator 2. І стали троє мишенять жити поживати і добра наживати.

 

Song “Plenty things to do”

 

T: As you all know, 23d of April we celebrated the Day of English language. Due to this holiday we decided to create the best English students group in our school. So, meet the team and play with us the quiz- game “What? Where? When?”

Ps: Good day to you! Our team’s name is “Londoners”.  Our motto is “When a man is tired of London, he is tired of life”. The symbol of our group is this double- decker.

T: Please, have a seat round this table and let’s our game begins. How are you today? I hope, you are great and wish you have fun and enjoy the game.

Here are the rules of the game: you have 14 themes and 1 musical question, you can choose any of it.  To answer the question you’ll have 1 minute for discussion in your group, and then the gong rings and the leader of your team will say who answers the question. If the answer is correct, you have the point. If everything is clear, we start the game.

 

Questions:

 

  1. What is the highest mountain in the United Kingdom?

 

  1. What is the longest river in the United Kingdom?

 

  1. What is the capital of Scotland?

 

  1. What line runs through Greenwich?

 

  1. When is the birthday of Queen Elisabeth II?

 

  1. When do the Englishmen celebrate Boxing Day?

 

  1. Whose statue is on Trafalgar Square?

 

  1. Where is the statue of Eros, the God of Love in London?

 

  1. Who lives on Downing St., 10?

 

  1. Where is the Parliament of London?

 

  1. Where you can see the ceremony of Changing Guards?

 

  1. What do the Irish celebrate on March, 17?

 

  1. What is on Baker Street, 221b situated?

 

  1.  What is it at this picture?

 

  1.  Musical pause

 

  1.  The Black Box. Every country has it. In Britain it is 3- colored: red, blue and white and has its name. What is in this box?

 

Answers:

  1. Ben Nevis
  2. the Severn
  3. Edinburgh
  4. the Prime Meridian
  5. on the 21st of  April
  6. on the second day of Christmas
  7. Nelson Column
  8. at the Piccadilly Circus
  9. the Prime Minister
  10.  the Houses of Parliament
  11. Buckingham Palace
  12.  St. Patrick Day
  13. the museum of Sherlock Holmes
  14. Westminster Abbey
  15.  the Hymn of Great Britain “God, Save the Queen”
  16.  flag 

Категорія: Методична скарбничка | Переглядів: 255 | Додав: Olena_Ivashko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map